torsdag 20 november 2014

Sen hösthälsning

På något sätt har jag kommit av mig helt i bloggandet. Det beror delvis på att jag inte hinner med, men också på att jag är lite splittrad. Jag har fortfarande en ambition att göra inlägg med mat och recept men märker att det blir mer och mer blommor och trädgård - vilket också är en stor del av mitt liv. Kanske ska jag strunta i att jag tidigare lagt in mycket recept och bara helt förutsättningslöst välja bilder jag gillar. Jag tror att det får bli så, då kanske det händer att jag gör inlägg lite tätare än en gång i halvåret:)! Senast jag skrev här var det tidig vår och sommar och trädgårdssäsong stod framför oss. Nu är det en fuktig novemberdag och ljuset syns knappt ens mitt på dagen. Men det har varit en mild höst och många blommor har funnits kvar länge. De här bilderna är från en solig dag tidigare under hösten. Ha det fint och ta hand om er!

4 kommentarer:

  1. Hösten kom inte hit förrän förgår iallafall när det gäller temperaturen.
    Jag har blivit usel på att blogga runt men håller bloggen gående.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du tittar in Annika. Det är svårt att hinna med allt, men samtidigt trist när det är sådant man egentligen vill hinna med. Jaghar varken bloggat eller besökt andra. Får se om jag kan komma igång. Ha det gott du också!

      Radera
  2. Mitt bloggande går också upp och ner. Mest ner trots att jag har ambitionen att lägga in i alla fall ett inlägg veckan. Nåja det är väl bra att det blir något någon gång. Nu är det nästan dags att önska god jul. Kram
    Kersti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är tråkigt när det inte blir några inlägg alls. Samtidigt vill jag inte känna mig pressad av att hinna med. Egentligen låter ett inlägg i veckan som en bra ambition och det borde absolut vara möjligt. Det handlar förstås om prioriteringar och lite en vana också. Tack för att du kikar in här hos mig. Önskar dig en god jul! Kram Eva

      Radera